weLcome

Friday 18 March 2011

Yah0oo..yabedabedu..suda smpi ghanu..destinasi cuti2 mlaysia mggu neh...

Sampai kul6 pg..nek kebas dh b0ntot aku..6jam dlm keta..bkali2 kot tido bgn..tdo bgn (mulut ternganga..dengkur gak :p)...sib bek bkn aku yg drive (untungnya bila tau drive tp xde lesen)...

Sampi trus bhenti dpn hspital..dekat masjid (sempat la dgr kuliah subuh ramai2 ^^)...smbil tggu kwn dtg jmput..n smpat la tgk beca 2-3bijik plus smpat tgk kwn aku kentut2 (giler hudoh perangai!)..sib bek kntut xbau...

Afta dat p mkn nasik dagang..pas2 trus gerak g homestay..mula2 masuk..perghhhh bes bangat..beso..smua alatan ada..da bes part..bilik aku ada aircond..beso lak tuh..leh wat pesta (pesta buih..?)..

pasni mau p knduri kawen..afta dat mau jln2 n apa lg..SHOPPING (i like...ni la masenya abiskn duit..duit yg xbrapa byk :p)..sib bek ada kwn kpd kawan yg dok cni..leh tnjuk2 jln...bes gak..(dah kawen ka blum?)..

haisHhhh..bes..bes..hidup ni mmg bes bila leh jln2 slalu..kwn2 baik d cc..wonderful..gelak2..n ni la untungnya xkawen lg (ada aku kisah?)..so...aku hargai kehidupan ni ^^

No comments:

Post a Comment